Bestyrelsen

Bestyrelsen vælges af generalforsamlingen. Den består af 2-4 medlemmer foruden formanden, der vælges særskilt.  Desuden vælges to suppleanter.  Valgbar som formand, medlemmer af bestyrelsen og som suppleanter er kun ejerforeningens medlemmer samt disses ægtefæller. Bestyrelsens formand, medlemmer og suppleanter vælges for to år.  Genvalg kan finde sted.  Ved afgang mellem de ordinære generalforsamlinger, indtræder de valgte suppleanter i bestyrelsen. Ovenstående er uddrag af Ejerforeningen Åhavnen IIs vedtægter, § 8Bestyrelsen har ledelsen af ejerforeningens anliggender. Det påhviler bestyrelsen at sørge for god og forsvarlig varetagelse af ejendommens fælles anliggender, herunder betaling af fælles udgifter, tegning af sædvanlige forsikringer (herunder brandforsikring og kombineret grundejer-forsikring), renholdelse, vedligeholdelse og fornyelser i det omfang, sådanne foranstaltninger efter ejendommens karakter må anses for påkrævet. Bestyrelsen skal sikre, at administrationen af ejendommen foregår forsvarligt, og at der føres forsvarligt regnskab over ejerforeningens indtægter og udgifter. Ovenstående er uddrag af Ejerforeningen Åhavnen IIs vedtægter, § 9

Forretningsorden for bestyrelsens arbejde – 220125-Forretningsorden-for-bestyrelsen

Bestyrelsen 2023-2024
Formand:
Jesper Møller Petersen
Medlemmer:
Jørgen Ole Knudsen – næstformand
Per Kraul – kasserer
Preben Snested – sekretær
Suppelanter:
Maj-Britt Flarup Jensen
Linda Dsenselovsky
Du kan sende en mail til bestyrelsen her.
Du kan se en oversigt over bestyrelsens ansvarsområder – 211008 Bestyrelsens ansvarsomraader